Project - Reisverslag uit Langbroek, Nederland van Lia Laan - WaarBenJij.nu Project - Reisverslag uit Langbroek, Nederland van Lia Laan - WaarBenJij.nu

Project

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

20 Februari 2015 | Nederland, Langbroek

Lieve allemaal. Gisteren na een vlucht van 8.30 zijn we goed geland. Eerst zat ik in het midden van vier, maar toen liep ik door het vliegtuig om de anderen te ontmoeten en zag 2 plaatsen naast elkaar bij het raam. Vroeg toen of ik daar mocht zitten en dat was geen probleem. Ik zat heerlijk bij het raam en genoot van de reis met om de haverklap iets te eten en te drinken ,lunch etc. We kwamen aan in het donker en 28 graden. Met 2 busjes naar hotel gebracht. Het was inmiddels 23.30. We hebben in een grote tuin tussen oleanders ieder een huisje met zitje buite. Wij mijn kamergenoot en ik eerst lekker op het terrasje gezeten en toen naar bed want 0.12 is er geen electric meer en het is hier aarde donker. We slapen onder een klamboe, en niet gebeten door muskieten. Maar de nachtrust was koert want 7 uur wachtte een heerlijk ontbijt. Lia xxx

  • 20 Februari 2015 - 22:23

    Jo Verbrugge:

    Hallo Lia, goed te lezen dat je veilig bent aangekomen. Ben gisteren (donderdag 19 februari) voor het eerst sinds weken weer bij een dia-lezing geweest. Was gezellig alle vriendinnen weer te zien en "bij te kletsen". Hoop dat je gaat genieten van jouw kinderen. Lieve groet uit Leiden, je Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 2777

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 31 December 2015

Tanzania

Landen bezocht: