Parelvissers de Handwerkclub - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Lia Laan - WaarBenJij.nu Parelvissers de Handwerkclub - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Lia Laan - WaarBenJij.nu

Parelvissers de Handwerkclub

Blijf op de hoogte en volg Lia

16 Februari 2015 | Nederland, Leiden

Vandaag de zak met handwerkspullen nog eens leeggemaakt en gekeken wat er zoal inzat. Heel veel babyslofjes knuffels en ander gebreid materiaal. Volgende week om deze tijd hebben we de hele dag onze kinderen. Dat zal een dag zijn om nooit te vergeten denk ik. Je hebt dan je eigen kind niet alleen van de foto maar ook in het echt gezien, er mee gespeeld en natuurlijk veel foto's gemaakt. Mijn hart slaat nu al over als ik er aan denk. Gelukkig vandaag ook de tv zenders opnieuw kunnen instellen op HD tv. Was niet eenvoudig maar Ziggo had al de codes in stappen opgegeven met frequenties. Ik kon wel een beroep doen op een vriendje, maar het leuker het zelf te kunnen. Gisteren mijn andere kindjes nog een brief geschreven. Hopelijk ontmoet ik deze ook nog eens. Maar eerst eens kijken hoe dit gaat.kwa heri dwz tot ziens in het zwahili .

  • 16 Februari 2015 - 19:17

    Rina Ouwerkerk:

    Hallo Lia,
    Nog even spannend hier , en dan voor de grote reis , daarna zie je je kind heel snel .
    Daarna is het genieten van van alles wat je ziet
    Lieve groetjes van Rina


  • 18 Februari 2015 - 22:02

    Henny:

    Lieve zus,
    Een hele voorspoedige reis en zorg goed voor je zelf.
    Liefs, grote zus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 2770

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 31 December 2015

Tanzania

Landen bezocht: